Open Path
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open Path


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Herba Sanitas

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Diana Ferona

Diana Ferona


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 14-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Volendam

Herba Sanitas Empty
BerichtOnderwerp: Herba Sanitas   Herba Sanitas Icon_minitimedi mei 01, 2012 12:45 am

Graag wil ik deze link met jullie delen.
Hier vind je info over fytotherapie, en mogelijkheden voor workshops, cursussen en een complete opleiding fytotherapie.

Gonnie van Elteren is al jaren een zeer bekwaam fytotherapeut, ik heb jaren geleden een interessante lezing van haar mogen bijwonen.
Ik start binnen enkele maanden met de cursus kennismaken met kruidengeneeskunde.

Er is ook een forum waar je kan discussiëren over kruiden en vragen kan stellen.

Klik Hier
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pleasureandfun.nl
FulgrimAtham
Admin
FulgrimAtham


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Rotterdam

Herba Sanitas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herba Sanitas   Herba Sanitas Icon_minitimedi mei 01, 2012 9:37 pm

Vindt het altijd erg interessant totdat ik de prijzen zie....dan is het al heel wat minder. Wat is dat tegenwoordig met die belachelijke prijzen? Kan ze goed zijn maar wie kan dat betalen behalve mensen die een dikke portemonnee hebben?
Als je kijkt naar wat acht de kosten van de materialen etc. zijn en een klein prijsje per uur voor de echte les kom ik er lang niet aan.

Gewone cursussen zijn al niet goedkoop maar in het alternatieve wereldje kunnen ze er helemaal wat van. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
https://openpath.actieforum.com
 
Herba Sanitas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Open Path :: Magie en mystiek :: Werken met de natuur; elementen, (edel)stenen, kristallen, kruiden etc.-
Ga naar: