Open Path
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open Path


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Begeman voorspelt ongeluk Friso?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
FulgrimAtham
Admin
FulgrimAtham


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Rotterdam

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimema feb 20, 2012 10:35 pm

Paragnost Lammert Begeman heeft in november 2011 enkele voorspellingen gedaan over 2012, waaronder over prins Johan Friso en zijn vrouw Mabel. Is die voorspelling nu uitgekomen?

Lammert Begeman deed verschillende voorspellingen over dit jaar, waaronder over royalty. Zo zou de koningin vaker verschijnen met Willem Alexander en Maxima en ook meer taken gaan overdragen, onder meer vanwege haar gezondheid. Maxima zou dit jaar een bezoek brengen aan het ziekenhuis voor een ingreep bij haar maagstreek.

Lees verder op spiritualiteit.blog.
Ik sluit me bij de schrijfster aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://openpath.actieforum.com
Diana Ferona

Diana Ferona


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 14-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Volendam

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimedi feb 21, 2012 7:46 am

Ik vind het ook nogal vergezocht.

Ik vind het wel heel erg hoor van dat ongeluk, Friso is toch mijn favoriete prins.
En WTF is dit nu weer: stabiel, maar niet buiten levensgevaar. Hoe kunnen ze dat nu stabiel noemen?
Ik hoop van harte dat het goed afloopt, de scans waren iig gunstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pleasureandfun.nl
Sunray

Sunray


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 64
Woonplaats : Terneuzen

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimedo feb 23, 2012 7:27 am

Mijn dochter haar vriendin is huisarts....vergeet de goede afloop maar.
Kwartier zonder zuurstof, is onheroepelijke schade.

Ik vind het heel erg voor de familie, die staan er omheen en kunnen enkel hopen.
Dit vind ik heel erg voor elke familie trouwens.
Want of je nu gekroond bent of niet, je kind ligt daar bijna dood te zijn.

Waar ik een beetje misselijk van word, het eerste journaal wat ik er over te zien kreeg werd direckt Bruinsma ten tonele gevoerd. Zijn ze wel helemaal goed snik....
Hij heeft zo te zien een goed huwelijk gesloten ( ze lijken erg gelukkig ), twee kleine kindjes.....WAAR BEMOEI JE JE MEE !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Ferona

Diana Ferona


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 14-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Volendam

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimedo feb 23, 2012 11:38 am

De aloude zuurstofvraag. Een volwassene overleeft een kwartier zonder zuurstof niet eens, na enkele minuten ben je verleden tijd. Echter, we weten natuurlijk niet hoe lang hij zonder zuurstof lag, je zal maar wat ruimte onder/naast/boven je hebben die je een paar minuten extra geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pleasureandfun.nl
Diana Ferona

Diana Ferona


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 14-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Volendam

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimedo feb 23, 2012 8:35 pm

Al moet ik eraan toevoegen dat ik ook vrees dat hij er niet ongeschonden uitkomt. Nou goed, we zien wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pleasureandfun.nl
Sunray

Sunray


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 64
Woonplaats : Terneuzen

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimevr feb 24, 2012 1:18 am

Het is dus nog erger...50 min. hartstilstand.
Ik vraag mij af wie er zo lang is door gegaan met reanimeren....
En met welk doel ???
Gezond verstand weet dat zoiets niet meer goed komt.
Veroordeeld tot leven als een plant.
Ik vind dit vreselijk voor de familie, zijn kindjes en zijn vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Ferona

Diana Ferona


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 14-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Volendam

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimevr feb 24, 2012 4:40 am

Ja, ik hoorde het ook vanmiddag van die 50 minuten! Dat wist ik helemaal niet!
Je bent toch niet bij je goede verstand als je iemand dan nog in leven gaat houden? Ze zullen wel gedacht hebben: "Als hij maar niet doodgaat."
Ik zou liever dood zijn dan nog 30 jaar als plantje leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pleasureandfun.nl
FulgrimAtham
Admin
FulgrimAtham


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Rotterdam

Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitimema feb 27, 2012 2:52 am

Er treedt al hersenletsel op na 8 minuten dus kun je nagaan. Wat ik inderdaad misselijk vindt is dat de media er zo bovenop springt. Het gaat ons geen ene moer aan eigenlijk, juist in zo'n situatie gun je een ander zijn rust.
Maar aan de andere kant ook dat iedereen roept hoe vreselijk het wel niet is en je vervolgens niets hoort als er weer zoveel mensen door terroristen worden opgeblazen.
Een mensenleven is een mensenleven, of die persoon nu van blauw bloed is of de zwerver op de hoek van de straat.

Ik denk dat ze hem expres in leven hebben gehouden JUIST omdat het om een bekend persoon gaat, na zo'n lange tijd geven ze het meestal echt meteen op maar dat is speculatie eigenlijk, voor hetzelfde geldt was dat van de familie zelf uit. Je weet het niet en ik hoef het ook niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://openpath.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Begeman voorspelt ongeluk Friso? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begeman voorspelt ongeluk Friso?   Begeman voorspelt ongeluk Friso? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begeman voorspelt ongeluk Friso?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Open Path :: De luie bank :: Nieuws en media-
Ga naar: