Open Path
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open Path


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Programma Rambam ontmaskert mediums.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FulgrimAtham
Admin
FulgrimAtham


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Rotterdam

Programma Rambam ontmaskert mediums. Empty
BerichtOnderwerp: Programma Rambam ontmaskert mediums.   Programma Rambam ontmaskert mediums. Icon_minitimedi jan 10, 2012 10:38 pm

Gisteren uitgezonden en erg interessant. Trek je eigen conclusies.

Bekijk de uitzending hier.

De makers pakken op creatieve en komische wijze zaken aan die volgens hen niet kloppen of onrechtvaardig zijn. De Rambammers slaan altijd met ongelijke munt terug.

Iedereen weet het al heel lang; er zitten heel wat nep-paranormalen in het spirituele wereldje, sommige oplichters die puur voor het geld of de bekendheid gaan en weer anderen die heilig overtuigd zijn van hun eigenlijk niet bestaande gaven. Ik geloof dat het wel bestaat maar zo veel voorkomend, perfect onder controle en sterk als de meesten beweren...nee sorry.
Dan nog, de idiote prijzen die gevraagd worden voor een reading zijn onmenselijk zeker daar het meestal gaat om mensen die net iemand hebben verloren en diep in de put zitten, pure uitbuiting!

In het programma word Derek Ogilvie ontmaskerd als een zogenaamde Cold Reader, hetzelfde waardoor Char al eerder door de mand viel. Ik kreeg al steeds meer mijn twijfels bij de man maar hij is dan ook een hele goede reader.

Smerig zaakje allemaal en tijd dat iedereen die zich op dit vlak bezig houdt stukken kritischer wordt en niet alles voor waar aan neemt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://openpath.actieforum.com
Weylyn

Weylyn


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Midgard

Programma Rambam ontmaskert mediums. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Programma Rambam ontmaskert mediums.   Programma Rambam ontmaskert mediums. Icon_minitimedi jan 10, 2012 10:59 pm

afgeserveerd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Programma Rambam ontmaskert mediums.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Open Path :: De denktank :: Sceptici en vrijdenkers-
Ga naar: