Open Path
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open Path


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ghost Hunters International

Ga naar beneden 
AuteurBericht
FulgrimAtham
Admin
FulgrimAtham


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Rotterdam

Ghost Hunters International Empty
BerichtOnderwerp: Ghost Hunters International   Ghost Hunters International Icon_minitimema nov 14, 2011 1:52 am

Al een tijdlang bekend bij anderen maar ik was al die geestenshows een beetje zat vanwege de sensatie en totale gebrek van respect. Toch maar de herhalingen gekeken van GHI en ik moet zeggen dat deze mensen mij wel liggen. Het team wisselt nog wat qua leden in de loop van de show maar er zijn toch wel drie permanente leden.

GHI heeft ook onderzoek in Nederland gedaan en gaat eigenlijk, zoals de naam het doet vermoeden, naar de spookverhalen die in de media het bekendst zijn over de hele wereld heen. Of dat nou een bekend kasteel in Roemenië is of een afgelegen gevangeniseiland ergens in de tropen.

Wat ik zo goed vind is hun nuchterheid, soms zijn er schrikreacties op de locatie zelf vanwege iets wat ze zien of voelen maar tijdens het na-onderzoek word er soms gelachen om hun eigen ongegronde angst.
Ze stellen maar heel weinig vast dat er ook echt sprake is van iets paranormaals, letterlijk alles word uitgeplozen en ik heb al regelmatig gezien dat ze voor hele bekende "spookhuizen" doodnormale verklaringen hadden voor wat er gebeurde. Vinden de eigenaars soms niet leuk te horen omdat ze juist toeristen denken te trekken met hun spoken maar helaas. Ook heel vaak word de term "inconclusive" gebruikt omdat er wel iets lijkt te zijn maar gewoon te weinig bewijs te vinden is.

Online kun je bijna alle afleveringen van ze vinden. Hier de link naar één van de aflveringen. Persoonlijk vind ik dit echt één van de betere groepen "spokenjagers".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://openpath.actieforum.com
 
Ghost Hunters International
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Open Path :: Paranormaal en het onbekende :: Entiteiten, geesten, geleidegidsen, engelen etc.-
Ga naar: